The Telescopes се англиски noise, space rock, dream pop and psychedelic рок бенд, формиран во 1987 година од уметникот, композитор и музичар Стивен Лори, на кого подоцна му се придружуваат и членовите на бендот Дејвид Фицџералд и Џоана Доран.
Поставата на бендот е во постојано менување, со тоа што може да има помеѓу 1 и 20 членови на снимање. Во својата повеќе од 37 годишна кариера имаат издадено над 16 албуми, надоврзани со повеќе од 25 синглови и над 15 компилации. Во последните две години се многу активни и имаат издадено четири албуми, како и еден албум со песни во живо од радио сесии.
Па така, со гордост ви ги најавуваме и многу сме возбудени што ќе ги имаме како гости на 3 ноември 2024 г., во „Бар Агора“ – Куманово.
„Growing Eyes Becoming String“ е шеснаесеттиот студиски албум од британските пионери на нојз-рок „The Telescopes“. Снимено помеѓу Берлин и Лидс во 2013 година, тоа е изгубено богатство на групата кое речиси никогаш не беше спасено од етерот, и сега конечно објавено од Fuzz Club Records. Потеклото на Growing Eyes Becoming String датира пред една деценија кога, во 2013 година, The Telescopes беа поканети да снимат албум во новото студио на Brian Jonestown Massacre во Берлин. Со постава составена од основачкиот член Стивен Лори (Stephen Lawrie) и лондонската психоделична единица „One Unique Signal“. Кога стигна до Берлин, групата се здружи со добриот пријател и автор/визуелен уметник Вил Карутерс (Will Carruthers) (Spacemen 3, Dead Skeletons). Карутерс, исто така вешт столар, изгради звучни изолациони табли и ја регрутираше тогашната продуцентка на Антон, Фабиен Лесур, и заедно набавија опрема од целиот град, така што набрзо почнаа да функционираат во студиото. Помеѓу Boxing Day и Нова Година, најголемиот дел од музиката за четирите песни што ќе ја сочинуваат првата страна – „Vanishing Lines“, „(In The) Hidden Fields“, „Dead Head Lights“ и „We Carry Along“ – беше снимен, а Лори планираше да го заврши албумот во своето студио. По враќањето во Обединетото Кралство, групата се сврте кон Ричард Формби (Richard Formby) (Spectrum, The Jazz Butcher) во Лидс за втората страна. Овде, Лори и бендот почнаа да ја обновуваат плочата, поставувајќи ги трите песни – „Get Out Of Me“, „What You Love“ и „There Is No Shore“ – кои ќе ја сочинуваат Б-страната.
„Целта на двете сесии беше да се влезе на слепо и да биде целосно во моментот“, се сеќава Лори: „Немаше однапред смислени идеи, сè беше напишано како што се одвиваше. Слично како возењето до Берлин со речиси нулта видливост, ние се потпиравме на зголемениот инстинкт да бидеме целосно во сегашноста“.
Резултатот се обликуваше да биде уште еден маестрално хипнотички сет на композиции што одговараше на неговите помелодични распоредени моменти наспроти тешките удари со дрон-рок. Сепак, пред Лори да го заврши снимањето и миксирањето, падот на хард дискот значеше дека снимките се претпоставуваа засекогаш изгубени и групата се префрли на други проекти. Набргу, и Бајрон од „One Unique Signal“ случајно откри заборавени резервни копии од сесиите и поради пандемијата, Лори конечно се врати за да го заврши она што го започна. Онаму каде што нивниот физички резултат во тоа време главно се состоеше од експериментални импровизации на бучава, толку далеку од каква било очигледна структура, Growing Eyes Becoming String покажува како The Telescopes всушност создавале повеќе музика базирана на песни во паралелно постоење.
Неговите седум песни се заштитни знаци, и сите се со квалитет што долгогодишните обожаватели ги поврзуваат со музиката на The Telescopes. Цврсти песни, мелодија, хармонија, бучава, дисонанца, импровизација, експериментирање и сеопфатно патување надвор од царството на природната визија. Како што вели Лори: „Пополнет со гитари, бучава и мелодија, вртејќи се околу силно повторување, Growing Eyes Becoming String е погласен документ за тоа каде биле мислите на The Telescopes во тоа време“.
На 27.09.2024 беше објавен и нивниот нов 17 по ред албум, насловен како и нивната турнеја “Halo Moon”.
Halo Moon pre-orders Tour T-Shirts/Totes
Бојан Коцевски
„Q Records“